شناسهٔ خبر: 41102658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

تخصیص 27 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات مازندران

صاحب‌خبر -


ساری- خبرنگار کیهان:
استاندار مازندران گفت: 27 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل عمرانی و اقتصادی سه شهرستان غربی استان تخصیص یافت.
احمد حسین‌زادگان افزود: برای رفع مشکلات عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و طرح‌های نیمه‌تمام تنکابن، عباس‌آباد و رامسر 27 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
وی با اشاره به تشیکل سه کار گروه سیاسی، اقتصادی و عمرانی به منظور ضرورت رفع مشکلات مردم غرب استان بررسی مشکلات 15 واحد تولیدی در شهرستان‌های تنکابن، عباس‌آباد و رامسر، صدور دستور برای فعالیت مجدد برخی واحدها، پیگیری طرح هادی و آبرسانی به شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد و  راه‌اندازی رینگ‌های شهری نشتارود و چند شهر دیگر غرب استان برای رفع مشکل ترافیکی را از جمله موارد پیگیری شده، در این کار گروه‌‌ها عنوان کرد.
وی همچنین از پیگیری و رفع مشکل زیست‌محیطی محور تنکابن به الموت قزوین با حضور نماینده مجلس خبر داد.
حسینی نماینده مردم شهرستان‌‌های تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مازندران استانی مسافرخیز و گردشگرپذیر است و باید به آن به صورت ویژه و ملی نگاه کرد، تشکیل کار گروه‌های تخصصی عمرانی، اقتصادی و بهداشتی را بسیار مهم دانست و گفت: تلاش می‌‌کنیم تا زیرساخت‌های راه،‌ آب و گردشگری مازندران به ویژه در غرب استان توسعه یابد.
سید شمس‌الدین حسینی از راه‌اندازی کانون‌های مالی فراتر از بودجه دولتی در استان خبر داد و بر حضور بخش خصوصی در ابعاد مختلف استان، از ارائه مجوزهای تاسیس اسکله چند منظوره گردشگری و ماهیگیری برای بخش خصوصی مازندران
خبر داد.

نظر شما