شناسهٔ خبر: 41079870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری سمنان راه‌اندازی شود

استاندار سمنان گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها و رونق اقتصادی راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر صبح امروز در دیدار با مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: منبع درآمد شهرداری‌های استان سمنان محدود است و باید طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح‌های عمرانی ملاک کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری‌های استان است و با اجرای طرح‌های اقتصادی می‌توان برای توسعه استان گام برداشت.

استاندار سمنان ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری این استان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها و رونق اقتصادی راه‌اندازی شود.

آشناگر اضافه کرد: شرکت اتوبوس‌سازی باکیفیتی در استان سمنان وجود دارد و شهرداری‌های سراسر کشور می‌توانند از این ظرفیت مهم برای خرید خودروهای سواری سنگین اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد:ادامه داد: ۵۵ درصد از ماشین‌آلات ساخت اتوبوس در این شرکت در داخل کشور تولید می‌شود و از این ظرفیت ملی باید تمام بهره را برد.

مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور به‌منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه‌های شهری و روستایی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه اتوبوس‌سازی ایران در قالب سفر دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما