شناسهٔ خبر: 41076986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 1399/4/12؛ لیگ برتر دوباره تعطیل می شود؟

رضا حسین زاده

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری- صبح روز پنجشنبه، دوازده تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/12؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

بابک پارسا، قهرمان پاورلیفتینگ ایران به قتل رسید

 بابک پارسا ورزشکار گیلانی و قهرمان پاورلیفتینگ ایران، دیشب بر اثر ضربات چاقو، در یک نزاع خیابانی در سه راه معلم رشت، دار فانی را وداع گفت. بابک پارسا ورزشکار 40 ساله و قهرمان پاورلیفتینگ پس از وارد آمدن ضربات چاقو به ناحیه دست و گردن به‌شدت مجروح شد و در بیمارستان فوت کرد. رسانه طرفداری مصیبت وارده را به خانواده بابک پارسا و جامعه ورزشی ایران تسلیت می گوید.

لیگ برتر در آستانه تعطیلی کامل!

لیگ برتر ایران در شرایطی بعد از حدود 100 روز تعطیلی هفته اول خود را پشت سر گذاشت که از اول هم به دلیل عدم مهار ویروس کرونا در ایران تردیدهایی در مورد شکل برگزاری آن وجود داشت.

اما با گذشت چند روز از آغاز دوباره لیگ وضعیت ایران در اکثر شهرها دوباره به حالت قرمز درآمده است و این موضوعی است که دوباره مسوولان وزارت بهداشت  و ستاد مبارزه با کرونا را به فکر تعطیلی کامل لیگ برتر انداخته است.

قرار است هفته بیست و سوم لیگ برتر در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار شود و احتمال اینکه در پایان بازی های این هفته لیگ به طور کامل تعطیل شود بسیار زیاد است.

قرار است ستاد مبارزه با کرونا در اوایل هفته بعد جلسه ای اضطراری با مسوولان سازمان لیگ برگزار کنند و در آنجا تصمیم نهایی در این باره گرفته خواهد شد.

در صورتی که تعطیلی لیگ نهایی شود تعیین قهرمان لیگ ها و البته تیم های سقوط کننده موضوعی است که سازمان لیگ باید تصمیم مهمی در مورد آن بگیرد.

برخی شهرها که در لیگ برتر تیم دارند، در شرایط قرمز قرار گرفته اند و تهران و دو کلان شهر دیگر هم در آستانه ورود به وضعیت قرمز هستند. مشهد احتمالا از شنبه مجددا تعطیل خواهد شد و همین شرایط باعث شده بحث تعطیلی دوباره لیگ برتر قوت بگیرد.

تامبوف 1-2 زنیت؛ پیروزی صدرنشین در وقت های اضافه در روز گلزنی سردار آزمون

در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر روسیه، تیم های زنیت و تامبوف به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که از ساعت 19:00 برگزار می شد، در پایان نود دقیقه جدال دو تیم، بازی با حساب 1-2 به سود زنیت پایان یافت. در این مسابقه، زنیت در دقیقه 43 با گل سردار آزمون از رقیب پیش افتاد اما در دقیقه 88 و با اعلام یک ضربه پنالتی به سود تامبوف، چوپرکا نتیجه را مساوی کرد. در دقیقه 68 بود که سردار آزمون از زمین بازی خارج شد. اما این پایان کار نبود و در زمان های پایانی بازی و در دقیقه 91، امیلیانو ریگونی که جایگزین آزمون در ترکیب زنیت شده بود، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

با این پیروزی، زنیت 59 امتیازه شد و همچنان با اختلافی 11 امتیازی در صدر جدول لیگ روسیه قرار گرفت. تامبوف نیز 25 امتیازه و در رتبه سیزدهم باقی ماند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 1 جولای 2020

بایرن مونیخ با منچسترسیتی برای خرید لروی سانه به توافق رسیده و رضایت بازیکن هم از مدت ها پیش به دست آمده بود. ستاره جوان آلمانی وارد آلمان شده تا در آزمایش پزشکی قهرمان این کشور شرکت کند. (اسکای)

فلورین موریس مدیر ورزشی رن می گوید اگر رئال مادرید 80 میلیون یورو برای کاماوینگا پیشنهاد دهد، جواب شان منفی خواهد بود. (RMC Sport)

الکسیس سائلماکرز در میلان به بازی ادامه خواهد داد. این هافبک-مدافع بلژیکی به صورت دائمی از اندرلخت به میلان پیوست. (وب سایت رسمی میلان)

پرونده انتقال کای هاورتس به بایرن مونیخ همچنان باز است. بایرلورکوزن برای موافقت با انتقال او، 100 میلیون یورو می خواهد ولی بعید است بایرن این رقم را بپردازد. (اسکای)

الکسیس سانچز تا پایان هفته اول ماه آگوست در اینتر خواهد ماند. دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر بر سر ادامه حضور این بازیکن در نراتزوری به توافق رسیدند. در ضمن کریس اسمالینگ تا پایان فصل 2019/20 سری آ که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ماه آگوست ادامه خواهد داشت، در آ اس رم خواهد ماند. (وب سایت رسمی منچستریونایتد)

جونیور فیرپو از بارسلونا به همراه دو مدافع چپ چلسی یعنی مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری گزینه های اینتر برای پست مدافع چپ هستند. (گاتزتا دلا اسپورت)

علاقه ناپولی به فرانک کسیه جدی است زیرا جنارو گتوزو که تجربه کار با این هافبک ساحل عاجی را دارد، شدیدا پافشاری می کند. (میلان نیوز)

باشگاه بایرن مونیخ خبر از امضای قراردادی 4 ساله با تانگی کواسی، مدافع میانی 18 ساله فصل گذشته پاری سن ژرمن داد. (وب سایت رسمی بایرن مونیخ)

سوبسلای که یک بند فسخ 25 میلیون یورویی در قراردادش دارد، گزینه اول ناپولی برای خط میانی تیم است. (جانلوکا دی مارتزیو)

پابلو مورنو، مهاجم 18 ساله اسپانیایی تیم زیر 19 ساله های یوونتوس که محصول آکادمی بارسلونا است، فوتبالش را در باشگاه منچسترسیتی دنبال خواهد کرد. فلیکس کوریا، وینگر 19 ساله پرتغالی منچسترسیتی که در این فصل قرضی برای آلکمار بی بازی کرد، فوتبالش را در باشگاه یوونتوس دنبال خواهد کرد. (وب سایت رسمی منچسترسیتی)

فوتبال در اروپا

لیگ برتر انگلیس:
بورنموث 1-4 نیوکاسل
آرسنال 4-0 نوریچ
اورتون 2-1 لسترسیتی
وست هم 3-2 چلسی

لالیگا:
آلاوز 0-2 گرانادا
والنسیا 0-2 اتلتیک بیلبائو
بتیس 0-2 ویارئال
وایادولید 0-0 لوانته

سری آ:
بولونیا 1-1 کالیاری
اینتر 6-0 برشا
ورونا 3-2 پارما
فیورنتینا 1-3 ساسولو
لچه 1-2 سمپدوریا
اسپال 2-2 میلان

صبحانه ورزشی 1399/4/12؛ گیشه مطبوعات داخلی

استقلال جوان

فرهیختگان

شوت

ایران ورزشی

گل

خبر ورزشی

پرسپولیس

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

وحید هاشمیان وحید هاشمیان
محمد انصاری و کمال کامیابی نیا محمد انصاری و کمال کامیابی نیا

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

Photo shared by Antoine Griezmann on July 01, 2020 tagging @eri_chope. Image may contain: 1 person, sunglasses, mountain, outdoor, closeup and nature آنتوان گریزمان
Photo by Kevin Prince Boateng on July 01, 2020. Image may contain: one or more people, ocean, sky, outdoor and water پرینس بواتنگ:
پرواز کنم؟ مشکلی نیست!

صبحانه ورزشی 99/4/12

علیرضا نورمحمدی علیرضا نورمحمدی (39)
نیکولو زانیولو نیکولو زانیولو (21)
عبدل رحمان بابا- چلسی عبدل رحمان بابا (26)
دنی رز - تاتنهام دنی رز (30)
استبان گرانرو استبان گرانرو (33)​​​​​

صبحانه ورزشی 99/4/12؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه


نظر شما