شناسهٔ خبر: 41064749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

مهرداد کریمیان که مربی‌گری تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده داشت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از تعیین تکلیف کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و جدایی قطعی میشو کریستیچوویچ به دنبال آن بودیم که سبک قبلی تیم را ادامه دهیم و به همین علت تصمیم گرفته شد تا دراکو دراژیچ مربی اهل کرواسی برای تقویت کادر فنی به تیم اضافه شود و مهرداد کریمیان هم به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه دهد و همچنین احتمال دارد یک مربی داخلی دیگر نیز به کادر فنی تیم ملحق شود.

سعید مسیگر در خصوص سابقه فعالیت‌های دارکو دراژیچ نیز گفت: این مربی اهل کروواسی ۵۷ سال دارد و در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ کمک مربی فوتونا دوسلدورف، ۲۰۰۱ - ۲۰۰۴ سرمربی تیم ب دوسلدورف آلمان، فصل ۲۰۰۵- ۲۰۰۶ کمک مربی پرسپولیس زمان بگوویچ، ۲۰۰۷- ۲۰۰۹ سرمربی پوسوشیه کرواسی، فصل ۲۰۱۰ - ۲۰۱۱ سرمربی داماش ایرانیان، فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ دستیار بلاژویچ در تیم مس کرمان، ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ سرمربی داماش گیلان ۲۰۱۴ - ۲۰۱۵ سرمربی المپیک کروواسی و ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ سرمربی مس کرمان بود.

او بیان کرد: این مربی پارسال برای کمک به تیم زادگاهش رفت. دارکو دراژیچ به زبان‌های آلمانی و انگلیسی تسلط دارد و فارسی را تا حد خوب یاد گرفته است، درضمن بهترین وبالاترین مدرک مربی‌گری اروپا را در بین همه مربیان کرواتی که به ایران آمده‌اند، دارد.

انتهای پیام/ک

 

نظر شما