شناسهٔ خبر: 41063608 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود:

آموزش مهارت برای اشتغال‌زایی از رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای/تا ریشه کنی کرونا فعالیت ادامه دارد

ماندگارزاد ثمره دانشگاه فنی و حرفه‌ای را آموزش دانشجویان متخصص و وارد کردن آنان به بازار کار دانست وگفت: آموزش مهارت برای اشتغال‌زایی یکی از رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «سکینه ماندگارزاد» در مراسم تقدیر وتجلیل از فعالیتهای دانشگاه فنی وحرفه ای دختران شاهرود در راستای راه اندازی کارگاه‌های جهادی تولید ماسک و البسه پزشکی در دوران کرونا گفت: این دانشکده با شیوع ویروس کرونا، در راستای ایفای رسالت و مسئولیت اجتماعی به عنوان یک دانشکده جامعه محور با طی فرایند لازم، به راه‌اندازی کارگاه تولید و عرضه ماسک‌ های بهداشتی و ژل های ضدعفونی اقدام کرد.

 

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ماهیت کاربردی بودن ، ظرفیت تجهیزات و منابع انسانی موجود رسالتش در جامعه بیشتر است گفت: آنچه که این روزها شاهد انجام آن هستیم جز وظایف ذاتی آموزش مهارتی به‌شمار می‌رود.

 

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت مراقبت های بهداشتی توسط شهروندان و نیاز مبرم مردم و کارکنان به اقلام ضروری مانند ماسک و ژل بهداشتی ، اقدام به تولید این محصولات کرد.

 

ماندگارزاد با تأکید بر این که دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود  توان علمی و تجهیزاتی خود را در این روزهای سخت برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی بسیج کرده است اظهار کرد: این دانشکده در خط مقدم جبهه مبارزه با شیوع این بیماری در حال تلاش شبانه‌روزی است و تا ریشه‌کنی کامل این بیماری با حداکثر توان به تلاش خود ادامه خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح تولید ماسک به همت کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشکده، فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، سپاه و بسیج دانشجویی این شهرستان و اداره فنی و حرفه ای شهرستان شاهرود با صدور مجوزهای لازم بهداشتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهارداشت: این کارگاه روزانه بیش از 4 هزار ماسک بهداشتی در دو شیفت کاری تولید می کند.

 

سرهنگ «حسینعلی محمدی» جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت جامعه از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در تولید ماسک و گان رایگان و در اختیار قرار دادن آن به مراکز درمانی و عموم مردم افزود: این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب بالایی است و امیدواریم خداوند در این دنیا و آخرت جزای خیر و عاقبت بخیر نصیب همه گرداند.

 

در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در مقابله با کرونا تقدیر شد.

 

پایان پیام/276

نظر شما