شناسهٔ خبر: 41021062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

احداث 15 باب زمین فوتبال خیرین ورزش یار در کمتر از 5 ماه در کرمانشاه/واگذاری زمین ها انجام شد

در نشستی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه 15 باب زمین فوتبال چمن مصنوعی خیرین ورزش یار در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست که با حضور صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مسئولین دستگاههای اجرایی چون آموزش و پرورش،شهرداری و دانشگاه رازی حضور داشتند 15 باب زمین یاد شده جهت فعالیت و نظارت بر آنها به دستگاههای ذیربط واگذار شد.
در این نشست صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با تقدیر از اقدام بی سابقه خانواده خیر مدلل در اختصاص 90 میلیارد ریال جهت احداث این فضاهای ورزشی برای روح خیر بزرگ حاج عبدالعلی مدلل طلب آمورزش و مغفرت کرد.
وی همچنین از پیگیری ها و حمایت های ارزشمند مهندس بازوند استاندرکرمانشاه قدردانی کرد و گفت:خوشبختانه با توان بالای پیمانکاران عزیز و همچنین نظارت فنی دقیق و اصولی این اداره کل این 15 باب زمین در کمتر از پنج ماه تکمیل و آماده بهره برداری شده است.
وی تاکید کرد:در اولین فرصت با بهبود شرایط استان از نظر کرونا این پروژه ها بصورت همزمان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نظر شما