شناسهٔ خبر: 41020973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سرپرست فدارسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور در مجمع انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت:

اعتقاد فدارسیون بر این است که، اگر استان های قوی در رشته بولینگ و بیلیارد داشته باشیم، مدال های ارزشمندی در سطح جهانی به دست خواهیم آورد

مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس سیستان و بلوچستان با حضور مقصودلو سرپرست فدراسیون، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، روسای هیئت های شهرستان‌ها، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران بهمراه کاندیدای انتخابات در محل سالن کنفرانس مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،روز گذشته،مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان با حضور مقصودلو سرپرست فدراسیون، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، معاونین اداره کل، روسای هیئت های شهرستان‌ها، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران بهمراه کاندیدای انتخابات در محل سالن کنفرانس مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.
سرپرست فدارسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور نیز در این مجمع گفت: این رشته یکی از رشته های پرطرفدار و نوپا در کشور است که با تلاش‌های هیات استان و حمایت‌های مدیرکل توانمند اداره کل ورزش و جوانان در این چند سال بیشتر از انتظارات فدراسیون عمل کرده و جایگاه استان ترقی پیدا کرده که صاحب مدال در المپیاد استعدادهای برتر شده است.
مقصودلو در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، ورزشکاران مستعد و با ظرفیت سیستان و بلوچستان در این رشته با طرح استعدادیابی شکوفا خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به اختصاص دو میز بولینگ و بیلیارد به ورزشکاران علاقه‌مند سیستان و بلوچستان، از رئیس جدید هیئت خواست: تا به دنبال گسترش این رشته باشد و با برگزاری طرح های استعدادیابی در بین دانش‌آموزان با تعامل و همگرایی با آموزش و پرورش بتواند در رده پایه استعدادها و ظرفیت‌های خوب این استان را کشف کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران قبلی، انتخاب (رامین زراعتگری) با کسب آرا مجمع بعنوان رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان را تبریک گفت.
ادهم کرد با اشاره به نوپا بودن این رشته در کشور، ادامه داد: رشته بولینگ و بیلیارد در سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته رشد و تحولات خوبی داشته، بطوریکه هم اکنون بیش از 20 باشگاه در سطح استان فعالیت می‌کنند.
وی تاکید کرد: فدراسیون در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته در استان مساعدت بیشتری داشته باشد چون با وجود پتانسیل و ورزشکاران مستعد این رشته در آینده قهرمانان بیشتری به عضویت تیم ملی اضافه خواهند شد.
وی جهت توسعه زیرساخت‌های رشته بولینگ و بیلیارد از اختصاص دو میز بولینگ در سطح استان با مشارکت فدارسیون خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان توجه ویژه به رشته بولینگ و بیلیارد در بخش بانوان را از اولویت های اداره کل خواند و اضافه کرد: هیات بولینگ و بیلیارد استان با حمایت‌های اداره کل و فدراسیون، برنامه ریزی منظم و مدون در حوزه بانوان شکل داده تا شاهد مدال های بانوان شایسته و مستعد در میادین ملی همچون مدال ارزشمند آقایان در #المپیاداستعدادهایبرترورزشیکشور باشیم.
ادهم کرد، در پایان از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور خواست تا در خصوص برگزاری مسابقات مهم به میزبانی استان سیستان و بلوچستان نگاه ویژه داشته باشند.
لازم به ذکر است؛ در پایان مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان سیستان و بلوچستان ((رامین زراعتگری)) با کسب 10 رای از 13 رای مأخوذه بمدت چهار سال با رای اعضا بعنوان رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

نظر شما