شناسهٔ خبر: 40980761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعتراض شدید هواداران استقلال:

چند ماه دیگر این داور هم اعتراف می‌کند!

روزنامه خبر ورزشی

هواداران استقلال پس از ناکامی این تیم مقابل فولاد در اهواز به شدت نسبت به عملکرد داور وسط معترض بوده و تأکید دارند شکل قضاوت سیدمهدی سیدعلی نقش بسیار پررنگی در ناکامی آن‌ها ایفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها برای پررنگ کردن ادعای خودشان به ماجرای بازی فصل گذشته استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان اشاره می‌کنند که گل سالم آبی‌ها مردود اعلام شد و داور این بازی چند وقت قبل در یک مصاحبه تلویزیونی صراحتاً اذعان کرد تصمیمش در آن صحنه اشتباه بود و گل استقلال در موقعیت سالم به ثمر رسید! حالا هواداران استقلال در فضای مجازی با اشاره به همین مسئله تأکید دارند چند ماه دیگر (البته براساس ادعای آنها) داور بازی با فولاد هم به اشتباهات خود در این بازی اعتراف خواهد کرد ولی این اتفاق دردی را از آن‌ها دوا نمی‌کند، چون اشتباهات فاحش داوری بهار سال گذشته در جریان بازی استقلال برابر صنعت نفت شانس قهرمانی آبی‌پوشان در فصل گذشته را از این تیم گرفت و تابستان امسال نیز نوبت به ناکام کردن استقلال در اهواز رسید.

طرفداران استقلال تأکید دارند طی دو فصل اخیر بازی‌های بسیار حساسی برای این تیم در استان خوزستان با اشتباهات داوری به نفع رقبا رقم خورده است. نکته جالب توجه اینکه از قضا در هر دو بازی مذکور، هدایت استقلال بر‌عهده فرهاد مجیدی بوده است.

نظر شما