شناسهٔ خبر: 40970927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

سرانجام نهضت ملت آمریکا علیه حقوق ضدبشر آمریکایی

آیت الله شبستری اظهار داشت: میلیون‌ها انسان رنگین پوست در ایالات متحده علیه تبعیض نژادی تظاهرات می‌کنند و صدها انسان در این راه کشته شده و جامعه غرب به راحتی از این موضوع عبور می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بازخوانی جنایات آمریکا علیه ملت ایران پرداخت و به خبرنگار آناج گفت: برخی از واژه‌ها و عناوین، ملعبه سیاست‌بازان جهان شده است. حقوق بشر هم از این دست اصطلاحاتی است که همیشه بر زبان دولتمردان آمریکایی می‌چرخد.

 
وی با بیان اینکه جامعه غرب خود ناقض اصلی حقوق بشر است، خاطرنشان ساخت: قاچاقچیان مواد مخدر در ایران که هزاران جوان را به کام بدبختی می‌کشاند،به اعدام محکوم می‌شوند و سپس صدای به اصلطلاح طرفداران حقوق بشر بلند می‌شود که ایران ناقض حقوق بشر است. در حالی که کارنامه آمریکا در قبال حقوق بشر سیاه و تاریک است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قانون آپارتاید هنوز در آمریکا اجرا می‌شود. میلیون‌ها انسان رنگین پوست در ایالات متحده علیه تبعیض نژادی تظاهرات می‌کنند و صدها انسان در این راه کشته شده و جامعه غرب به راحتی از این موضوع عبور می‌کند. امیدواریم نهضتی که ملت آمریکا علیه بی‌عدالتی‌ها آغاز کردند به سرانجام برسد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ادعای مذاکره بین ایران و آمریکا اظهار داشت: واقعا جای تاسف است، کسانی در داخل کشور این فکر را در مغز خود می‌پرورانند که خود نتیجه مذاکرات قبلی را به وضوح دیده‌اند.
 
آیت‌الله مجتهد شبستری درپایان اظهار داشت: سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران از کودتای 28 مرداد تا خروج از برجام و شهادت حاج قاسم سلیمانی کاملا مشهود است و مذاکره با آمریکا با هیچ منطقی سازگار نیست و کسانیکه این توهم را دارند باید در عقلشان تشکیک کرد و خداوند از خواب غفلت بیدارشان کند.
 
انتهای پیام/

نظر شما