شناسهٔ خبر: 40939647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیگیری تعمیرخانه محروم در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به همراه فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)و رئیس اداره کمیته امداد امام راحل در هندیجان از وضعیت نامناسب خانه محروم بازدید و بررسی وتاکید جدی در رفع مشکلات برای این خانواده شد.

صاحب‌خبر -

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در حاشیه دیدار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و برای کمک رسانی به خانواده های محروم با همکاری کمیته امداد امام راحل و ناحیه سپاه و گردان عملیاتی امام رضا(ع) کارهای خوبی با پیگیری از جمله اصلاح برق کشی، لوله کشی گاز و آب فاضلاب برای یکی از خانه های محروم در شهرستان انجام می گیرد.

 

وی افزود: به همین زود بابر آورد هزینه برای تعمیر این خانه محروم تحت پوشش انجام می گیرد که انشالله کمکی اساسی باشد به این خانواده محروم و سپاه و بسیج با تمام ظرفیت ها در کنار محرومین است و هر جا نیاز باشد گروه های جهادی بسیج پیشقدم در کارهای جهادی هستند و همچنین از تلاش گردان عملیاتی امام رضا(ع)و کمیته امداد امام راحل در این باره تقدیر و تشکر می شود .

 

وی بااشاره به آب رسانی به روستای دهنو گفت: با تلاش گروه جهادی طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان یک تانکر اب رسانی ۸هزار لیتری با همکاری اداره آبفا و هماهنگی بخشدار مرکزی به روستای دهنو از توابع شهرستان هندیجان اعزام و کار آب رسانی انجام گرفت.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)و آغاز دهه کرامت ، بیش از ۴۰بسته مواد غذایی در میان نیازمندان هندیجان توزیع شدند.

 

وی بااشاره به کمک های آب رسانی به روستاها بیان کرد : تاکنون اقدامات خوبی در آب رسانی به روستاهای نیازمند از طرف سپاه و همکاری اداره آبفا شهرستان هندیجان انجام گرفته که انشالله اینگونه خدمات باعنایات اهل بیت (ع)ادامه دارد . 

نظر شما