شناسهٔ خبر: 40937075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی در همدان/ متهم دستگیر شد

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ ۲۴۷ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان همدان مبنی بر ثبت سفارش در یکی از بانک‌ها توسط یک شرکت بازرگانی که در حوزه واردات و صادرات انواع مواد غذایی فعالیت داشته و پس از اخذ ارز دولتی اقدام به خروج ارز از کشور کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم در مورد شرکت و اعزام مأموران به آدرس‌های اعلامی مشخص شد که این شرکت پس از چند ماه فعالیت، تعطیل شده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: پس از استعلام از بانک میزان ارز دریافتی معلوم و مشخص شد که ارزهای مذکور طی حواله‌هایی از طریق صرافی به حساب شخصی در یکی از کشورهای همسایه واریز شده و هیچ گونه کالایی نیز وارد نشده است.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده حساب شخص مورد نظر مسدود و پس از شناسایی محل سکونت وی، نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پس از کارشناسی پرونده میزان اخلال در نظام اقتصادی توسط این فرد ۲۴۷ میلیارد ریال اعلام شد.

نظر شما