شناسهٔ خبر: 40931803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ تا 48 ساعت آینده نهایی می شود

علیرضا نجاتی

انتظار می رود تا ساعات آینده، آرتور ملو پاسخ مثبت خود به یوونتوس را اعلام کند و آن گاه معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ، نهایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - همان طور که پیش تر خواندید، بارسلونا و یوونتوس در آستانه معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ قرار دارند و دو باشگاه با یکدیگر به توافق رسیده اند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آرتور ملو با رقم 70 میلیون یورو با پاداش به یوونتوس خواهد پیوست و میرالم پیانیچ با رقم 60 میلیون یورو به همراه پاداش راهی بارسلونا خواهد شد. اختلاف دو تیم دیگر 15 میلیون یورو نیست و یوونتوس باید 10 میلیون یورو بابت اختلاف قیمت دو بازیکن به بارسلونا پرداخت کند. در واقع، آرتور ملو در ازای میرالم پیانیچ به علاوه 10 میلیون یورو به یوونتوس خواهد آمد.

آرتور ملو با پیوستن به یوونتوس موافقت می کند

 دو تیم بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ به توافق کامل رسیده اند اما آرتور ملو هنوز پاسخ نهایی اش را به یوونتوس نداده چون او در تلاش است بیشترین دستمزد ممکن را از یوونتوس بگیرد. آرتور ملو فهمیده بارسلونا می خواهد او را به فروش برساند و این موضوع را پذیرفته است. با این حال، انتظار می رود طی ساعات آینده آرتور ملو پاسخ مثبت خود به یوونتوس را اعلام کند. انتظار می رود طی 48 ساعت آینده، توافق کامل میان تمام طرفین برای انجام معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو انجام شود.

در همین راستا بخوانید:

 

نظر شما