شناسهٔ خبر: 40931035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

نشست تخصصی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی شهرستان‌های شمالی استان کرمان برگزار شد

صاحب‌خبر -

گروه شهرستانها: در این جلسه محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان طی سخنانی با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی در سازمان گفت: از وظایف برون سازمانی روابط عمومی‌ها شناخت اهمیت آب در استان کویری کرمان است.
باید به مردم این واقعیت واضح و شفاف گفته شود که در استان کرمان « آب کم است». وی افزود: فرهنگ استفاده بهینه و صحیح از آب باید به بهترین نحو به مشترکین و شهروندان آموزش داده شود به گونه‌ای که شهروندان را همراه شرکت کنیم تا بتوانیم تأمین و توزیع آب را مدیریت کنیم.  
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان به یکی دیگر از وظایف روابط عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از نقش‌های روابط عمومی در درون سازمان است .روابط عمومی باید هنر همسو و یکی نمودن اهداف کارکنان و سازمان را داشته باشد. 
حسین غفاری مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان نیز در این نشست ضمن تبیین وظایف مسئولین روابط عمومی در امورات آبفا سطح استان، برنامه زمان‌بندی فعالیت‌هایی که درسال جاری در دستور  کار روابط عمومی قرار دارد بیان نمود و خواستار فعالیت بیشتر و به موقع، پویایی و فعال بودن روابط عمومی‌ها در سطح شهرستان‌های محل خدمت خود شد. در ادامه کارگاه آموزشی همراه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان برگزار شد.

نظر شما