شناسهٔ خبر: 40923599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جدی: مرکز پرتودهی هسته‌ای کشاورزی شیروان را پیگیری می‌کنم

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهمیت ایجاد سرمایه گذاری در شهرستان شیروان گفت: مرکز پرتودهی این شهرستان را در کنار طرح کشاورزی هسته‌ای برای شهرستان پیگیری می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان علی جدی عصر امروز در جلسه مجمع عمومی اتاق اصناف شهرستان شیروان اظهار کرد: خام فروشی محصولات در شهرستان شیروان یک آسیب است و فرآوری محصولات در اولویت‌های کاری قرار گیرد و نمایندگان نیز هم پیگیر این موضوع هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط خوب دامی منطقه، باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد تا از پوست دام‌های کشتار شده نهایت استفاده شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: اصل پشتیبانی از انقلاب را اصناف به رهبری امام خمینی (ره) انجام دادند و همچنان هم پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی ادامه داد: در شیروان درگذشته مهاجرت داشتیم و شاهد کاهش جمعیت بودیم و این امر مستقیماً با بازار در ارتباط بوده و اکنون متقاضی راه‌اندازی کسب‌وکار زیاد و مصرف‌کننده کمتر شده است.

جدی خاطرنشان کرد: اجاره‌های بالای واحدهای تجاری در خیابان اصلی بازار شیروان، به یک معضل تبدیل‌شده است.

وی تصریح کرد: درآمد مردم شهرستان نصف درآمد میانگین کشوری است و این امر قدرت خرید مردم را کاهش داده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: باید تلاش کنیم در حوزه گردشگری سرمایه‌گذار جذب شهرستان کنیم زیرا گردشگری درآمد مردم را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: با ایجاد جذابیت، بخش خصوصی را وارد بخش صنایع شهرستان کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

جدی با تأکید بر پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شیروان گفت: مرکز پرتودهی این شهرستان را در کنار طرح کشاورزی هسته‌ای برای شهرستان پیگیری می‌کنم.

وی ادامه داد: پروژه‌های گلخانه ۱۰۰ هکتاری و گاوداری ۱۰ هزار رأسی را  پیگیری می‌کنم تا به نتیجه برسد زیرا مهم نیست بنده کلنگش را زدم یا فرد دیگری بلکه  مهم این است منفعت آن شامل حال مردم شهرستان شود.

این نماینده مجلس در انتها گفت: از همه افرادی که درگذشته برای پیشرفت شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و همه ما باید متحدانه زیر پرچم توسعه شهرستان همگام باشیم تا نتیجه حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما