شناسهٔ خبر: 40923510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دهه کرامت/۲۰

عصر شعر رضوی به مناسبت دهه کرامت در نکا برگزار شد

عصر شعر رضوی به مناسبت دهه کرامت در نکا به همت ستاد دهه کرامت و کانون خدمت رضوی نکا در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی نکا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

« محمدتقی یحیی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: عصر شعر رضوی به مناسبت دهه کرامت با هدف نهادینه کردن سیره و روش اهل بیت(ع) بین جوانان و بانوان در نکا برگزار شد.

مدیر کانون خدمت رضوی نکا افزود: عصر شعر رضوی با حضور بانوان شاعره نکایی و با گرامیداشت دهه کرامت و پاسداشت شهید والامقام سردار سلیمانی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی نکا برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این برنامه 8 نفر از بانوان و دختران نکایی به قرائت اشعار و سروده های خود پیرامون شخصیت والای حضرت معصومه(س) و کرامات امام رضا(ع) پرداختند.

یحیی پور گفت: عصر شعر رضوی در نکا در ادامه سلسله برنامه های دهه کرامت و به همت ستاد بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد و نهادینه کردن فرهنگ رضوی و اهل بیتی مهمترین اولویت برنامه های دهه کرامت ماست.

وی تصریح کرد: ترویج سبک و زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در دهه کرامت و در طول سال از برنامه های مهم کانون خدمت رضوی است که با استفاده از ظرفیت اساتید مختلف انجام می شود.

پایان پیام/175

نظر شما