شناسهٔ خبر: 40922606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمرین سعید عزت‌اللهی با ملوان پس از ۶ سال

عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران پس از ۶ سال در تمرینات تیم سابق خود حاضر و با دوستان خود دیدار و گفت‌وگو و در تمرینات تاکتیکی و گروهی تیم شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، سعید عزت الهی هافبک ملی‌پوش انزلیچی امروز و پس از 6 سال در تمرینات تیم سابق خود حاضر و با دوستان خود دیدار و گفت‌وگو و در تمرینات تاکتیکی و گروهی تیم شرکت کرد.

عزت‌اللهی فوتبال خود را از نونهالان ملوان شروع کرد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگ‌سالان ملوان رفت و پس از خوش درخشیدن در فوتبال کشور در سال 1393 از این تیم به تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا منتقل شد.

هافبک دفاعی ملی‌پوش ایران که بعد از پایان کارش در یوپن بلژیک اکنون در ایران حضور دارد تا برای فصل آینده در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی تصمیم بگیرد، امروز با حضور در محل تمرین ملوان، با دیگر اعضای این تیم به تمرین پرداخت.

عزت‌اللهی چند روز پیش از مسابقه دوستانه تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان در تهران حضور یافته بود احتمالاً با مالکان ملوان مازیار زارع و پژمان به این نتیجه رسیده‌اند که همشهری ملی‌پوششان برای آماده‌سازی به شهر خود برگردد و برای آمادگی بیشتر در تمرینات گروهی ملوان نیز شرکت کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

نظر شما