شناسهٔ خبر: 40852642 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا| امروز دوشنبه ۲ تیر ۹۹+ جدول

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز دوشنبه ۲ تیر ۹۹ مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز دوشنبه ۲ تیر ۹۹ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد. روز گذشتهدر بازار ارز و طلا  شاهد روند افزایشی قیمت‌ها بودیم؛ به گونه‌ای که سکه تمام به هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دلار به ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

 

دیروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، به هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هفت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد که ۲۵۰ هزار تومان بیشتر از شنبه شده است.

 

قیمت نیم‌سکه چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان است و ربع سکه نیز افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

 

در این میان هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۷۰۰۰ تومان گران‌ شده و ۸۰۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۷۴۴ دلار ثبت شده که ۱۳ دلار افزایش یافت.

 

در بازار ارز نیز دیروز  قیمت‌ها افزایشی بود؛ به گونه‌ای که صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را معادل ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان فروختند که در مقایسه با شنبه به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته‌ است.

 

همچنین، دیروز نیز این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان خریدند و ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروختند که نرخ خرید و فروش یورو نسبت به روز شنبه به ترتیب ۲۰۰ و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

 

علاوه براین، بانک‌ها نیز دیروز هر دلار آمریکا را ۱۸ هزار تومان و هر یورو را ۲۰ هزار تومان برای خرید قیمت‌گذاری کردند که نسبت به شنبه تغییر قیمتی نداشته است. 

 

دوشنبه ۰۲ تير
تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۰۳%) ۵۰ ۱۸۸,۰۲۰ دلار
(۰.۰۱%) ۳۰ ۲۰۹,۰۲۰ یورو
(-۰.۰۲%) -۵۰ ۲۴۱,۱۴۰ پوند
(-۰.۰۲%) -۱۰ ۵۳,۴۱۰ درهم امارات
(۰.۶۳%) ۵۰۰,۰۰۰ ۷۹,۵۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۲%) ۲۰,۰۰۰ ۸۰,۴۰۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۱.۲۳%) ۵۰۰,۰۰۰ ۴۰,۵۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(۲.۲۲%) ۵۰۰,۰۰۰ ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۸۵%) ۱۰۰,۰۰۰ ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(۰.۰۵%) ۴,۰۰۰ ۸,۰۲۷,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۶%) ۶,۰۰۰ ۱۰,۷۰۳,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۶%) ۲۰,۰۰۰ ۳۴,۷۷۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۲%) -۲۷ ۱,۷۵۲.۱۸ انس طلادلار
(۰.۰۱%) ۱۰ ۸۳۱ پلاتیندلار
-- ۱۷.۸۹ انس نقرهدلار
 

نظر شما