شناسهٔ خبر: 40763432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ناگلزمن: نمی توانیم رقمی که رم برای پاتریک شیک می خواهد را پرداخت کنیم بنابراین مذاکرات ادامه دارد

مهیار میرزاپور

لایپزیش از عملکرد پاتریک شیک در این تیم راضی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لایپزیش می خواهد قرارداد پاتریک شیک را دائمی کند. لایپزیش در حال مذاکره با آ اس رم است. البته این امکان وجود دارد که رم، شیک را به یک باشگاه لیگ برتری بفروشد. پیش از این مصاحبه شیک در مورد ماندن در لایپزیش را خوانده اید.

به گزارش کیکر، انتقال قرضی شیک به لایپزیش با هزینه 3.5 میلیون یورویی انجام شد. گزینه خرید موجود در قرارداد هم 29 میلیون یورو است. بازه زمانی موردنظر گذشته و لایپزیش دیگر نمی تواند این بند را فعال کند. ناگلزمن، سرمربی لایپزیش در این مورد گفت:

پاتریک شیک یک بازیکن رویایی برای من بود. ولی همه چیز باید با دلیل منطقی اتفاق بیفتد. ما هم درگیر پیامدهای بحران کرونا ویروس هستیم و نمی توانیم ولخرجی کنیم. نمی توانیم رقمی که مطرح شده را پرداخت کنیم بنابراین مذاکرات ادامه دارد.

پاتریک شیک مشتری های زیادی دارد

از سوی دیگر، گاتزتا دلا اسپورت گزارش می دهد رم باید شیک را به قیمت حداقل 26 میلیون یورو به فروش برساند تا در این معامله ضرر نکند. چون شیک در سال 2018 با ترانسفری به ارزش 29 میلیون یورو (به علاوه پاداش) از سمپدوریا به پایتخت ایتالیا رفت. گفته می شود باشگاه هایی چون اورتون، تاتنهام و نیوکاسل به دنبال جذب شیک هستند. رم آماده است با انتقال قرضی این بازیکن موافقت کند ولی این بار باید بند خرید اجباری در قرارداد گنجانده شود.

در این رابطه بخوانید:

ناگلزمن: این را می دانم که یکی از بازیکنان بسیار با استعداد، باشگاه ما را ترک خواهد کرد

ناگلزمن: با وجود حضور در لیگ قهرمانان اروپا، نمی توانیم آنخلینو و شیک را حفظ کنیم

نظر شما