شناسهٔ خبر: 40727259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نهادهای مختلف چهره آمریکای واقعی را معرفی کنند

لطفی گفت: امروز نهاد‌های مختلف و کارشناسان در کشورمان باید چهره بزک کرده آمریکا را که ناقض حقوق بشر است به همگان و جهانیان بشناسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز دوشنبه ۲۶ خرداد در نشست هماهنگی «هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»گفت: در خیزش و جنبش عدالت‌خواهی ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست چرا که اصل مقابله با ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

او افزود: در بحران کرونا مراسم‌های مختلف تعطیل شد، اما برخی مراسم‌ها همچون روز قدس و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) تعطیلی پذیر نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری کارگروه‌های مختلف این برنامه‌ها برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌های آتی نیز با این نگاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد: امروز نهاد‌های مختلف و کارشناسان در کشورمان باید چهره بزک کرده آمریکا را که ناقض حقوق بشر است به همگان و جهانیان بشناسانیم.

او ادامه داد: از هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر، هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را داریم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما