شناسهٔ خبر: 40694971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقوی: عظیمی از ابتدا به صورت پاره‌وقت در والیبال بود/ ورامین باید بدهی‌اش را تسویه کند

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال از ابتدا به صورت پاره‌وقت در فدراسیون کار می‌کرد.

صاحب‌خبر -

میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب شهرام عظیمی به عنوان معاون مالی - اداری باشگاه استقلال و حضورش همزمانش در کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال اظهار داشت: عظیمی پیش از این هم 3 روز در هفته به وزارت ورزش می‌رفت و 3 روز هم در فدراسیون بود؛ یعنی به صورت پاره‌وقت در والیبال کار می‌کرد. به این ترتیب از سهم فدراسیون کم نشده است.

وی ادامه داد: عظیمی از مدیران شایسته ورزش کشور است، اما از ابتدا به صورت تمام وقت به والیبال مامور نشده بود. وی زمانی را که به وزارت ورزش می‌رفت را باید به باشگاه استقلال برود و مانعی برای کار وی در والیبال وجود ندارد. ضمن اینکه والیبال هم رویداد خاصی ندارد و بعید می‌دانم مشکلی ایجاد شود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که با این شرایط عظیمی در هر دو سمت به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر، خاطرنشان کرد: به هر حال از نظر سنگینی کار باید منتظر روزهای آینده ماند تا کارها رسماً آغاز شود. فعلاً نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر دقیقی داشت. 

تقوی در مورد انتخاب سرمربی تیم والیبال نوجوانان، تصریح کرد: هنوز خبر خاصی نیست. در حال رسیدن به جمع‌بندی بودیم که موج دوم کرونا همه چیز را بهم ریخت. جلسات تعطیل شد و باید منتظر روزهای آینده ماند. مسابقات قهرمانی کشور هم به تعویق افتاد و ابلاغیه آن هم صادر شده است. قرار بود مسابقات در دهه سوم تیرماه برگزار شود، اما بعید می‌دانم تا نیمه مردادماه برنامه‌ خاصی داشته باشیم.

وی در خصوص احتمال حضور ورامینی‌ها در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، گفت: ورامینی‌ها اگر بخواهند به آسیا بروند باید بدهی‌های داخلی و خارجی خود را تسویه کنند. به هر حال یکی از موانع جدی برای حضور آنها در آسیا همین بدهی‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما