شناسهٔ خبر: 40648393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه اندازی اولین دبیرستان تخصصی فرهنگ در هرمزگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اولین دبیرستان تخصصی فرهنگ هرمزگان در مقطع متوسطه دوم نظری با هدف کیفیت بخشی به رشته های علوم انسانی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل لاری صبح امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: با استناد به برنامه‌های سند تحول بنیادین در خصوص راه اندازی مدارس فرهنگ گفت: برای سال تحصیلی 1400-1399 اولین دبیرستان خاص فرهنگ در مقطع متوسطه دوره دوم نظری در استان ایجاد شده است.

وی افزود: راه‌اندازی این مدرسه در راستای تحقق برنامه شماره 10، کد فعالیت 1-8 برنامه معاونت آموزش متوسطه مربوط به برنامه‌های سند تحول بنیادین با محوریت مدیریت و راهبری توسعه مدارس فرهنگ می‌باشد.

معاون آموزش متوسط اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: دبیرستان‌های فرهنگ با هدف کیفیت‌بخشی به رشته‌های علوم انسانی بصورت خاص ویژه رشته ادبیات و علوم انسانی می‌باشند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان این که دبیرستان خاص فرهنگ استان در جنسیت دخترانه، بصورت مستقل در ناحیه یک بندرعباس ایجاد شده است، ادامه داد: ظرفیت ورودی این دبیرستان 3 کلاس رشته ادبیات و علوم انسانی 81 نفر می‌باشد.

قویدل بیان داشت: چگونگی و شیوه نامه پذیرش دانش آموز در پایه دهم برای سال تحصیلی پیش رو متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

نظر شما