شناسهٔ خبر: 40633000 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تدارک آخر هفته سیما برای مخاطبان

سیما در پایان هفته با فیلم‌های «ماهرخ»، «بار انداز»، «دانگل»، «خواب‌های خط خطی»، «تیغ آفتاب» و ... میهمان خانه‌های ایرانیان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ماهرخ»، «بار انداز»، «دانگل»، «خواب‌های خط خطی»، «تیغ آفتاب» و ... پنج‌شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «ماهرخ» به کارگردانی حمیدرضا حافظی، پنجشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم قصه دختربچه‌ای به نام ماهرخ است که مادرش را از دست داده و پدرش به دلیل مشغله شغلی که دارد او را به خواهرش که در شمال کشور زندگی می‌کنند، می‌دهد و او در آنجا با عمه خود زندگی می‌کند. پدر ماهرخ قصد ازدواج مجدد و انتخاب یک مادر را برای ماهرخ دارد. ماهرخ که متوجه این موضوع می‌شود که قرار است نامادری داشته باشد واکنش‌هایی نشان می‌دهد و همپنداری‌هایی با شخصیت‌های کارتونی مثل سیندرلا و سفیدبرفی برقرار می‌کند. او فکر می‌کند که همه نامادری‌ها چهره زشت و کریهی دارند. برداشت او این است که این نامادری مثل بقیه نامادری‌هاست و ... حدیث فولادوند، بهزاد خداویسی و ملیکا ناظری (بازیگر خردسال) در این فیلم بازی کرده‌اند.


شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «بار انداز» به کارگردانی مهدی کرم‌پور، پنجشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه این فیلم آمده است: امیر علی کرامت کشتی‌گیری است که با کمک مربی‌اش آقای نیازی ترقی و پیشرفت زیادی کرده است، اما به دلیل ناراحتی که در زانویش به وجود آمده دچار مشکل شده است. امیر علی تصمیم می‌گیرد که دیگر کشتی نگیرد، زیرا آن‌ها از این وضع خاطره خوبی ندارند. از طرف دیگر امیر علی دیگر صاحب بچه نمی‌شود و همسرش هم با این قضیه کاملاً کنار آمده است. درگیر و دار این مشکلات شخصی به اسم وحید که مدیر یک شرکت تبلیغاتی است می‌خواهد ... مجید مظفری، امیریل ارجمند و سپیده علایی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی «یدالله صمدی»، جمعه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او، کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به راه می‌افتد و مادر که به دنبال کالسکه است پس از طی کردن مسیری طولانی کالسکه را گم می‌کند. کالسکه رو به روی خانه دو مرد مجرد، که پسر عمو هستند، توقف می‌کند. پسر عمو‌ها ابتدا سعی می‌کنند کالسکه را مقابل خانه یکی از همسایه‌ها رها و خود را خلاص کنند، اما موفق نمی‌شوند. کوشش آن دو برای سپردن بچه به دیگران به نتیجه نمی‌رسد و به ناچار او را به خانه خود می‌برند... فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه‌نصیری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «دانگل» به کارگردانی «بهادر اسدی»، پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم درباره سهیل جوانی نخبه و فارغ‌التحصیل از دانشگاه فردوسی مشهد است که با مراجعه پلیس فتا از یک اختلاس اپلیکیشنی و قتل کاوه کارمند یک شرکت انفورماتیک مطلع می‌شود و برای جلوگیری از یک اختلاس در کشور و مشهد وارد ماجرایی جنایی ـ پلیسی می‌شود و با کمک نیرو‌های فتا درصدد حل مشکل بر می‌آید که در این اتفاقات مجید واشقانی، رامبد شکرابی، قاسم زارع و جلیل فرجاد در فیلم تلویزیونی «دانگل» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «خواب‌های خط خطی» به کارگردانی سیدمحمد حسینی، جمعه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم روایت‌گر زندگی پسر بچه‌ای است که مشکل خواب‌گردی دارد و سرانجام مشکل وی با درایت مادر بزرگش حل می‌شود... محمدرضا یاوری، نازنین طباطبایی، سامان صادقی و افشین مجاهد در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» به کارگردانی «مجید جوانمرد»، جمعه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید؛ علی خان، پس از سال‌ها زندگی در کوهستان با همسر و دخترش به زادگاه خود باز می‌گردد تا انگیزه قتل برادرش را که به دست عوامل خان کشته شده است روشن کند که ... داریوش ارجمند، محمد صالح‌علا، چنگیز وثوقی و هما روستا در فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آرزو‌های بزرگ ۱»، «خانه نشین» به کارگردانی کمال مقدم، «روز گردش بچه»، «باغ وحش»، «آرزو‌های بزرگ ۲»، «مرد بارانی» و «مسیر همیشگی» پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «تن‌ها در جنگل»، «مخمصه» به کارگردانی محمد علی سجادی، «متصدی لباس»، «گلستان»، «پیتر بل ۱»، «آخرین سامورایی» و «بالن» جمعه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما