شناسهٔ خبر: 40521794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه در این خصوص گفت: تمهیدات لازم جهت اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در راستای برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است و در این خصوص هم‌استانی‌های گرامی نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه این پروسه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد، افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر ارگان‌های مربوطه از نظر ضدعفونی و گندزدایی آماده سازی شده است و مواد ضدعفونی کننده نیز در حوزه‌ها برای استفاده تهیه گردیده است.

یزدان‌پناه با اشاره بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های امتحانی، اظهار داشت: کادر اجرایی حوزه‌ها و دانش‌آموزان حتما از اقلام بهداشتی و حفاظتی به‌ویژه ماسک و دستکش استفاده کنند و اقدامات لازم برای ضدعفونی حوزه‌های امتحانی و تهیه اقلام بهداشتی صورت گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: اخیرا توسط یکی از همکاران فرهنگی در استان دستگاهی تحت عنوان دستگاه استریلراسیون حرارتی جهت ایزوله کردن اوراق امتحانی ابداع شده است که قابلیت ضدعفونی تعداد ۲۰ برگه در دقیقه را دارد و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیز قرارگرفته است‌ و امیدواریم در آینده نزدیک در سطح کشور مورد استفاده همکاران گرامی قرار گیرد.

شایان ذکر است آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم مطابق تصمیم وزارت آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا از فردا ۱۷ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما