شناسهٔ خبر: 40521641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون امام خمینی(ره) جابوز:

۱۳ هزار ماسک بهداشتی توسط بانوان کانون امام خمینی(ره) جابوز خلیل آباد تولید شد

توسلی با اشاره به اینکه کانون های مساجد از رویش های انقلاب است، گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، بانوان کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) روستای جابوز کاشمر اقدام به تولید ۱۳ هزار ماسک بهداشتی کرده اند.

صاحب‌خبر -

«جواد توسلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه این برهه از زمان برای تمامی مردم آزمون عمل است تا نشان دهند که دامنه فعالیت هایشان فراتر از فضای کانون فرهنگی هنری مساجد است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیر کانون امام خمینی(ره) روستای جابوز کاشمر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به امکانات بهداشتی از جمله ماسک، گفت: ما نیز وظیفه انسانی خود می دانیم تا در این شرایط قدمی هرچند کوتاه برداریم و در همین راستا شروع به تهیه ماسک برای مردم کردیم تا در حد توان خود کمک کرده باشیم.

 

وی گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای آموزش و اطلاع‌رسانی و باز نشر اخبار و اطلاعات از منابع موثق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا حد زیادی می تواند در کاهش هیجانات، هراس و نگرانی مردم از شیوع این بیماری کمک ‌کند.

 

توسلی با اشاره به اینکه کانون های مساجد از رویش های انقلاب است، گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، بانوان کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) روستای جابوز کاشمر اقدام به تولید ۱۳ هزار ماسک بهداشتی کرده اند که ۵ هزار ماسک از این تعداد در روستا و به صورت رایگان توزیع شده است.

 

مدیر کانون امام خمینی(ره) روستای جابوز کاشمر با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان در حیطه‌های مختلف همچون تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر عمومی و توزیع بسته‌های غذایی فعالیت دارند، گفت: در شرایط فعلی جامعه که تمام دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از شیوع ویروس کرونا هستند، کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز دوشادوش مردم به صورت جهادی در حال فعالیت هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشند زیرا ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده، ادامه داد: کانون‌های مساجد در کنار فعالیت‌های فرهنگی و معنوی خود هر زمان نیاز باشد هرگونه کمک و همیاری را انجام می‌دهند و اکنون هم در بحران کرونا عزم خود را برای مقابله و کمک رسانی به مردم جزم کرده اند.

پایان پیام/483

نظر شما