شناسهٔ خبر: 40517187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زنجان بالاترین رتبه را در ارزیابی محتوای شاد کسب کرد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد را کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به تولید 163 عنوان محتوای تولیدی، فرهنگی و تربیتی و بارگذاری این مطالب شده است، ادامه داد: از این روی استان در این فعالیت از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت پرورشی در 7 کانال در سامانه شاد حضور دارد، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین این کانال‌ها فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز، امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و سازمان دانش‌‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه حداقل 60 درصد دانش‌آموزان باید عضو کانال‌های پرورشی و فرهنگی شوند، بیان کرد: مربیان پرورشی باید تا پایان خرداد نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

گنج‌خانلو اضافه کرد: در سال‌جاری با توجه به شرایط کرونا با همکاری صدا و سیما، جشن تکلیف دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

نظر شما