شناسهٔ خبر: 40511613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تب قم فروکش می کند

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم گفت:در روز‌های آینده حداکثر دمای هوا در نقاط مختلف استان قم کاهش پیدا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم امروز با اشاره به کاهش دمای قم طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید است.

بیشتر بخوانید؛ تب ۴۲ درجه قم در روزهای آینده

او با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲۱ درجه و ۴۳ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم ۲۲ درجه و ۴۲ درجه است، فردا آب و هوای قم صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد و در اوایل شب شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش دما در استان خواهیم بود.

او ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر ۶۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۱ درجه و ۴۰ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۱ درجه و ۴۲ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب غربی در این شهر بودیم.

قاضی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با ۲۱ درجه و منطقه کوه سفید با ۴۲ درجه بود.

منبع :فارس

انتهای پیام/ش

نظر شما