شناسهٔ خبر: 40509015 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

احتمالا ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا اوایل سال آینده در دسترس است/سلاح مقابله با کرونا در ماههای آتی واکسن آنفولانزا و فاصله اجتماعی است

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالت متحده گفت: واکسن آنفولانزا در ماه های آینده دفاع مهمی در برابر ویروس کرونا است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی ان ان، رابرت ردفیلد تاکید کرد: واکسن آنفولانزا و رعایت فاصله اجتماعی سلاح دفاعی ما در  مقابله با کرونا در ماه های آینده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : اگر موج دوم کرونا با آغاز فصل آنفولانزا آغاز شود بیمارستانها تحت فشار قرار می گیرند اما تعداد بیشتر افرادی که واکسن آنفولانزا دریافت می کنند ، می توانند این فشار را کاهش دهند.
وی افزود: فقط حدود ۴۷٪ از مردم آمریکا از واکسن آنفولانزا استفاده می کنند. ما واقعاً امیدوار هستیم که مردم آمریکا ببینند که واکسن آنفولانزای یکی از اصلی ترین راه های کمک به این کشور است.

احتمالا واکسن کوید ۱۹ اوایل سال آینده در دسترس است

دکتر فرانسیس کالینز ، مدیر مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده عنوان کرد : احتمالا ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا در اوایل سال آینده در دسترس باشد.
کالینز در پاسخ به این سؤال که چه زمانی واکسن کرونا تأیید خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت ، گفت: اگر همه چیز خوب پیش برود ، ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۱ ، ۱۰۰ میلیون دوز واکسن داشته باشیم.
وی افزود: شرکتهای دارویی Moderna و AstraZeneca در حال حاضر در مرحله آزمایشات بالینی واکسن کوید ۱۹ قرار دارند و واکسن ها را روی انسان آزمایش می کنند. براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، جانسون و جانسون ، سانوفی و ​​مرک در حال ساخت واکسن هستند ، اما هنوز آزمایشات بالینی را آغاز نکرده اند.
به گفته مدیر مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده آزمایش های بالینی واکسن کرونا در مقیاس بزرگ از ماه ژوئیه آغاز می شود.


اصل خبر را در سی ان ان ببینید .

نظر شما