شناسهٔ خبر: 40496715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه اسفراین:

خداباوری، مردم محوری و استکبار ستیزی سه ویژگی بارز امام خمینی ( ره) بود

امام جمعه اسفراین گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های بارز امام خمینی( ره) و عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ "حجت الاسلام والمسلمین قدیر محمدیان" امروز چهاردهم خرداد در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: در مکتب سیاسى امام خمینی ( ره) معنویت از سیاست جدا نیست.

 


امام جمعه اسفراین افزود: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حاصل توکل بر خدا و چنگ زدن بر ریسمان الهی است.

 


حجت الاسلام محمدیان با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام خمینی(ره) گفت: خدا باوری، اخلاق مداری و استکبار ستیزی از خصوصیات بارز امام خمینی(ره) بود.

 


وی افزود: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

 



وی همچنین با اشاره به سالگرد قیام ۱۵ خرداد گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

 


مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد با حضور مردم و مسئولان شهرستانی و رعایت پروتکل های بهداشتی در اسفراین برگزار شد.

 


شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.


 

پایان پیام/639

نظر شما