شناسهٔ خبر: 40496534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دادستان آبیک تشریح کرد:

جزئیات تیراندازی اراذل و اوباش در شهر آبیک/ عاملان به زودی دستگیر و مجازات می شوند

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- سعید احمدزاده در خصوص تیراندازی چند اراذل و اوباش در شهر آبیک و آخرین وضعیت پیگیری ها جهت دستگیری متهمان توضیح داد.

سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا جزئیات اخیر در شهر آبیک را تشریح کرد.
وی در بیان جزئیات این واقعه اظهار داشت:اخیرا با توجه به اینکه یکی از متهمان که صرفاً در درگیری‌های سابق اراذل و اوباش مسلح در شهر آبیک به عنوان راننده بود و دستگیر شد،بعد از مدتی که در زندان حضور داشت و نقش آن در درگیری ها صرفاً به این مسئله ختم شد، با قرار تامین آزاد شد و با توجه به اینکه خود فرد و متهمین تصور کرده بودند که آنها را لو داده اند و محل اختفاء یکی از متهمین لو داده شده است او در یک اظهار نظری به دروغ گفته بود که من لو داده‌ام و بعد نیز برادر یکی از متهمان دستگیر شده در صدد تلافی برآمده است که البته حقیقت این نبود و مأموران او را دستگیر کرده بودند.
احمدزاده افزود: برادر یکی از متهمانِ درگیری مسلحانه به جهت اظهارنظری که شده بود در صدد تلافی لو دادن محل اختفاء متهمین، با یک سلاح شکاری درحالی که بل یک خودرو پژو بود و راننده هم کس دیگری بود به خواهرزاده این متهم تیراندازی می کند که به پای آن برخورد کرده و مصدوم می‌شود و خودروی پژو و متهم نیز متواری می گردد.
دادستان آبیک‌اظهار داشت:بقیه عوامل در دسترس هستند و دستورات جلب صادر شده و چون این افراد سابقه دار هستند، پلیس های تخصصی و مخبرین نیز فعال می باشند و به زودی این متهمان دستگیر و مجازات خواهند گردید تا درس عبرتی برای بقیه مجرمین شود.
وی تصریح کرد:  در عین حال این فرد جزو متهمین دستگیر شده سابق نبود که قطعاً با آن برخورد می شود و علت متوالی شدن او هم به این دلیل است که از ترس برخورد قاطع قضایی متواری شده است.
احمدزاده در پایان تاکید کرد:  هیچ مجرم مسلح و اراذل و اوباش در آبیک حاشیه امن نخواهد داشت و قطعا با برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی مواجه می شود و به جزای اعمال خویش خواهند رسید.

نظر شما