شناسهٔ خبر: 40495098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به یک کشته بر اثر واژگونی خودروی ۲۰۶ از تردد سنگین، پرحجم و با کندی وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای شرق استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور و به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی در خصوص واژگونی خودروی در جاده ارجمند فیروزکوه، گفت: متأسفانه امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی راننده آن واژگون شد و راکب خودرو که خانم میانسالی بودند در محل تصادف جان خود را از دست دادند.

 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: متأسفانه بیشترین آمار تصادفات به دلیل خستگی و خواب آلودگی همچنین در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می دهد، بنابراین هموطنان قبل و در حین مسافرت استراحت کافی داشته و طی هر دو ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را در محل‌های مجاز بین راهی به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند.

سرهنگ محبی ادامه داد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: هموطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار داده و پس از استعلام وضعیت راه‌ها، اقدام به آغاز سفر کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند، همچنین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س/ی

نظر شما