شناسهٔ خبر: 40494165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت ها رسمی است

علیرضا هاشمی

بر خلاف حرف و حدیث هایی که مسئولان عربستانی در زمان اعلام نامزدی خود برای میزبانی جام ملت ها مطرح کرده اند، فدراسیون فوتبال ایران پیش از این درخواست خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری – در حالی که پس از ثبت درخواست مسئولان عربستانی مبنی بر  کسب میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 حرف و حدیث هایی به وجود آمد که نشان می داد مسئولان فوتبال ایران هیچ درخواستی مبنی بر میزبانی جام ملت های آسیا نداده اند کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال رسما نقض این مطلب را اعلام کرد و در این باره گفت ایران نیز به مانند دیگر نامزدها، درخواست خود را به صورت رسمی به مسئولان afc ارائه کرده است.

 

پیش از این کشورهای قطر، هند، ازبکستان و عربستان نیز درخواست های خود را برای کسب مقام میزبانی جام ملت های آسیا 2027 رسما به مسئولان تصمیم گیرنده ارائه کرده بودند و به این ترتیب حالا می توان رسما گفت فدراسیون فوتبال ایران برای کسب میزبانی این بازی ها چهار رقیب را در روبروی خود می ببیند.

 

رسمی بودن درخواست میزبانی جام ملت ها از سوی مسئولان ایرانی، امروز بازتاب ویژه ای نیز در برخی رسانه های عربی حوزه خلیج فارس داشت.

 

پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای کسب عنوان میزبانی بازی های جام ملت های آسیا 2023 نیز اقدام کرده بودند اما در نهایت این چینی ها بودند که توانستند میزبانی بازی های مورد نظر را به دست بیاورند.

نظر شما