شناسهٔ خبر: 40494137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بیله سوار:

مکتب امام خمینی (ره) قویترین مکتب دنیا است

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: مکتب امام خمینی (ره) قویترین مکتب دنیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جابر عزیزی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم سالروز عروج ملکوتی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: مکتب امام خمینی (ره) قوی‌ترین مکتب دنیا است و عقلانیت و معنویت و عدالت بارزترین وجه این مکتب بوده است.

وی اظهار کرد: شجاعت، آرمان گرایی، مقاومت، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار مهمترین درس نهضت خمینی به مردم آزادی خواه دنیا بود و تا به امروز این راه ادامه دارد.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: امام خمینی (ره) با رهبری هدایت گرانه خود انقلابی که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است را بنیان نهاد که سرمایه‌ای عظیم برای جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: راه معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از ارتحال خمینی کبیر نیز با انتخاب جانشین شایسته آن حضرت ادامه دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها و دشمنی‌ها و به خصوص دشمنی‌هایی که بعد از ارتحال امام راحل انجام شد، با مقاومت و ایستادگی ملت تداوم یافت، چرا که ملت، این انقلاب را انقلابی دینی می‌دانند و نشان داده‌اند که همواره پای آن خواهند ایستاد.

امام جمعه بیله سوار راهکار تداوم انقلاب اسلامی را مأنوس شدن با فرمایشات و وصیت نامه امام راحل (ره) دانست و گفت: فرمایشات و وصیت نامه امام خمینی (ره) باید برای جامعه و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

مراسم دسته عزاداری به مناسبت سالروز عروج ملکوتی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان بیله سوار از مقابل حسینیه ثار الله سپاه بیله سوار آغاز و با سخنرانی امام جمعه بیله سوار در میدان سردار سلیمانی به پایان رسید.

نظر شما