شناسهٔ خبر: 40489044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رضایی در یادداشت اینستاگرامی مطرح کرد؛

اولین گروهی که با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرد، درباره اولین گروهی که پس از ارتحال امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند، مطالبی را عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن رضایی در یادداشت اینستاگرامی به ذکر خاطره‌ای از نخستین دیدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت.

در این نوشته که به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با نام «اولین گروهی که با رهبر انقلاب بیعت کردند» منتشر شده، آمده است: «فردای آخرین وداع با امام راحل، فرماندهان و جمع زیادی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اولین گروهی بودند که در روز هفدهم خرداد به دیدار رهبر انقلاب شتافتند و با ایشان بیعت کردند و این افتخاری بزرگ در کارنامه سپاهیان انقلاب است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام این مرقوه می‌افزاید: «رهبر انقلاب در آن دیدار از گذشته این نهاد مردمی و انقلاب قدردانی و آینده آن را اینگونه ترسیم فرمودند که ما سپاه را با همان چشمی نگاه می‌کنیم که امام عزیزمان نگاه می‌کرد. به عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی. ما شما را به معنای حقیقی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم؛ همیشه اینگونه بوده است و من هم اینطور فکر می‌کنم.»

رضایی تصریح می‌کند: از آن جمع، برادرانم قاسم سلیمانی، احمد کاظمی، حسین همدانی و ... اکنون به امام شهدا(ره) پیوسته‌اند و سپاه با هدایت فرمانده معظم کل قوا همچنان در حال رشد و شکوفایی است.

انتهای پیام/4034/

نظر شما