شناسهٔ خبر: 40485058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کرونا در جوانرود «جولان» می‌دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع

مدیر شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان جوانرود، گفت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می‌شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه «روبوسی» و ‌تبریک عید فطر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در جلسه ستاد مدیریت کرونا این شهرستان، در خصوص تمهیدات ویژه و اقدامات پیشگیرانه علیه شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: نیروی انتظامی و هلال احمر به صورت جدی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل نمایند و کلیه سوئیت‌ها و مکان‌های اقامتی باید در ایام تعطیلات بسته شوند.

وی افزود: تمام صنوف شهرستان باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند و امامان جمعه و جماعت از طریق مساجد مردم را از خطر این بیماری آگاه کنند و به مردم توصیه شود به اطلاعیه‌های بهداشت و درمان توجه نمایند.

همچنین دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان جوانرود در این نشست، بیان داشت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می‌شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه «روبوسی» و ‌تبریک عید فطر بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل، حضور مسافران و‌ گردشگران در تفرجگاه‌ها و بازارهای شهر بوده است، از طرف دیگر حضور خود مردم منطقه در دامنه طبیعت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی نیز از جمله عوامل تشدید شیوع این ویروس بوده است.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: عدم‌توجه به دستورات و ‌پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه مزید بر علت شده و چنانچه در چند روز آتی با چنین اجتماعاتی مواجه شویم عواقب آن در روزهای آینده به صورت شدیدتر گریبان مردم‌ منطقه را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

نظر شما