شناسهٔ خبر: 40471277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان:

ملت‌های مظلوم با تاسی از امام خمینی(ره) در مقابل ظلم ایستاده‌اند

خرم‌آباد- هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان گفت: امروز می‌بینیم که ملت‌های مظلوم دنیا به تاسی از آرمان‌های امام خمینی(ره) در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، امروز سه شنبه به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهید صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ دوم علی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سربازان وظیفه محمدرضا تقیان و رضا عباسی با صدای زیبا و دلنشین تلاوت شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی شخصیت و رهبری احیاگر به تمام معنا بود که فقط متعلق به ایران اسلامی نبود و دنیای اسلام و جایگاه دین را با اتکای به خداوند زنده کرد.

وی افزود: امروز می‌بینیم که ملت‌های مظلوم دنیا به تاسی از آرمان‌های امام خمینی در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به امام امت، مهم‌ترین پشتوانه برای عبور از بحران‌های سخت و سهمگین اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود و اگر غیر از این می‌بود هر یک از حوادث و بحران‌ها به تنهایی برای از پای درآوردن انقلاب نوپای ما کفایت می‌کرد.

حجت الاسلام دانش با بیان اینکه وجود این اعتقادات راسخ و مواضع محکم امام راحل (ع) سبب شد از ایشان شخصیتی مهم و جذاب نه برای ایرانیان بلکه تمام دنیا ایجاد شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل امروز ما شاهد برگزاری همایش‌های مختلف در سطح جهان به منظور شناخت هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی (ره) هستیم و با گذشت بیش از ۳۱ سال از رحلت این عالم فرزانه، شخصیت‌های برجسته دنیا برای شرکت در سالروز رحلت ایشان به ایران می آیند.

وی تاکید کرد: اگر امام (ره) و اندیشه‌های ایشان به درستی تبیین شود، انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های آن به حکومت حضرت بقیه الله متصل خواهد شد.

نظر شما