شناسهٔ خبر: 40470623 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرباز ارتش صهیونیستی به تهدید نتانیاهو متهم و دستگیر شد

تهران- ایرنا- یک روز بعد از آنکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رهایی از فشار ناشی از محاکمه خود ادعا کرد که به ترور تهدید شده است ، رسانه های این رژیم نوشتند که یک سرباز به جرم انتشار پیام تهدید آمیز علیه بی‌بی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شده است.

صاحب‌خبر -

به نوشته روزنامه یدیعوت آخرونوت، این سرباز ۲۱ ساله مظنون به انتشار چندین پیام تهدید آمیز علیه نتانیاهو است.

وی با انتشار پیامی نوشت: یک راه حل وجود دارد و آن هم کشتن بی‌بی است.این اتفاق قبلا برای یک نخست وزیر (اشاره به اسحاق رابین) افتاد که ناعادلانه کشته شد اما اکنون نخست وزیری داریم که شهروندان خود را می‌کشد.

این سرباز ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با تهدید نیروهای پلیس این رژیم اضافه کرد: ظاهرا این اتفاق یک بار دیگر و به صورت عادلانه اتفاق می‌افتد و همچنین پلیس که برده‌های وی هستند باید سنگسار شوند. راه حل این است.

دستگیری فرد معترض به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی رخ می‌دهد که وی اخیرا در مورد پیام‌های تهدید آمیز علیه خود و خانواده‌اش شکایتی را تنظیم کرده بود.

نتانیاهو روز دوشنبه در توئیتی نوشت که چند روز پیش شکایتی را در مورد چند پیام تهدید به قتل علیه خود و خانواده‌اش تنظیم کرده و "امروز متاسفانه شکایت دیگری" را علیه یک مرد طرح کرده ام.

در هفته‌های اخیر دست کم سه نفر بخاطر تهدید علیه نتانیاهو و پسرش یائیر تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

 مطرح شدن این خبر در حالی است که یکشنبه هفته قبل اولین جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رسیدگی به اتهام فساد مالی و سوءاستفاده از اعتماد عمومی با حضور نتانیاهو برگزار شد.

نتانیاهو بارها تشکیل دادگاه برای رسیدگی به اتهاماتش را توطئه جناح چپ علیه وی برای سرنگونی رهبری راستگرا خوانده است.

به نظر می‌رسد طرح اخباری درخصوص تهدید نتانیاهو به قتل برای برون‌رفت وی از بحران های داخلی و کم کردن از فشارهای احزاب مخالف صورت می‌گیرد.

نظر شما