شناسهٔ خبر: 40468121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیمارستان تخصصی مجمع خیرین سلامت سیرجان احداث می‌شود

مدیرعامل انجمن خیرین سلامت سیرجان گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تخصصی مجمع خیرین سلامت سیرجان به‌زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، یدالله قربانی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیرجان در سومین جلسه مجمع در سال جاری اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای بیمارستان تخصصی واگذار و بخشی از اعتبار ساخت بیمارستان مجمع خیرین سلامت سیرجان تأمین‌شده است و با در اختیار گذاردن مبلغ  20 میلیارد ریال به هیئت مدیره عملیات اجرایی ساخت بیمارستان آغاز می‌شود.

وی بیان داشت:  این بیمارستان با هدف همکاری و هم‌افزایی در بخش سلامت مردم شهرستان است و خیرین سلامت و پزشکان متخصص نیز به‌زودی جهت مشارکت و تخصیص درصد سهام همکاری و همراهی دارند.

قربانی افزود : انتظار داریم ارگان‌ها و نهادهای شهرستان به‌ویژه شرکت‌های صنعتی و معدنی جهت تسریع و تکمیل روند ساخت همراه شوند و پس از پیشرفت 30 درصدی کار ساخت بیمارستان یادشده میزان درصد عرضه سهام اعلام و ابلاغ می‌شود.

وی  با اشاره به کمک‌های خیرین به این مجمع گفت: این مجمع با شناسایی کمبودها و مشکلات درمان با دعوت از خیران در ساخت اورژانس و درمانگاه درزیدآباد و کمک به مراکز درمانی و هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان‌ها در رفع برخی کمبودهای پزشکی و همچنین کمک به بیماران بی‌بضاعت فعالیت داشته است و انتظار هم می‌رود همه برای تسریع در ساخت بیمارستان یادشده کمک کنند.

 انتهای پیام/80015/ب

نظر شما