شناسهٔ خبر: 40465592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

نمایندگان مجلس یازدهم توجه لازم را به وصایای حضرت امام(ره) داشته باشند

ایسنا

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مبانی وصایای حضرت امام خمینی (ره) گفت: اگر نمایندگان مجلس یازدهم می‌خواهند به خوبی عمل کنند باید به موضوعات ارزشمندی همچون وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه لازم را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»؛ حسن همتی درباره مهم‌ترین بخش‌ وصیتنامه امام خمینی (ره) تاکید کرد: وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) نکات و مسائل بسیار ارزشمندی را مورد اشاره قرار می‌دهد از جمله مسائلی که لازم است در این وصیتنامه به آن توجه شود پرهیز از تجمل‌گرایی، پرهیز از رانت‌خواری و پرهیز از باندبازی است. یکی از موضوعاتی که در وصایای حضرت امام خمینی (ره) مورد توجه است مبنا قرار دادن موضوع مهم شایسته سالاری است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه حتما و قطعا نمایندگان مجلس یازدهم باید به مبانی وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه داشته باشند، تصریح کرد: یکی از دلایل مشکلات کشور می‌تواند بی‌توجهی به همین سخنان و وصایای بزرگان ما باشد. نمایندگان مجلس یازدهم اگر می‌خواهند به خوبی عمل کنند باید به موضوعات ارزشمندی همچون وصایای حضرت امام خمینی (ره) توجه لازم را داشته باشند.

نظر شما