شناسهٔ خبر: 40459396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسماعیل خلیل زاده: وریا غفوری به من تهمت زده است درحالی که من شفاف صحبت می کنم

رضا حسین زاده

رئیس هیئت مدیره استقلال از کاپیتان این تیم گلایه دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و درخصوص مسائل مختلف باشگاه صحبت کرد.

خلیل زاده در خصوص مصاحبه سعادتمند و قرارداد این باشگاه با آریا برتر گفت:

من با آقای سعادتمند درخصوص مصاحبه اش صحبت کردم و به ایشان گفتم که اگر منظور من هستم بگویید که ایشان گفتند چنین چیزی نیست. درخصوص کارگزارهای باشگاه نیز باید بگویم که هر دو شرکت کارگزار استقلال هستند و شرکت آریا برتر از باشگاه و دیگر کارگزار شکایت کرده است زیرا ادعا دارد که باشگاه کارگزاری را به غیر واگذار کرده است. اما جلوی پول گرفته نشده است.

کارگزار جدید هم به باشگاه پول داده است و دارد کار خود را می کند.

شرکت آریا برتر دو قرارداد با استقلال دارد. یکی قرارداد کارگزاری که به حالت شراکت است و یک قرارداد قرضه الحسنه با باشگاه دارد. از ماه 3 تا ماه 12 پارسال پرداختی داشته اند.

ما با آقای سعادتمند اختلاف سلیقه داشتیم اما در نهایت با یکدیگر همکاری می کنیم. هیچ دعوایی اما با هم نداشته ایم.

قرار است فردا بین ما و دو کارگزار جلسه ای برگزار شود تا مشکلات مان حل شود. منظور صحبت های آقای سعادتمند من نبوده ام.

خلیل زاده درخصوص ناراحتی وریا غفوری گفت:

ما چک را به آقای وریا غفوری دادیم و در حضور فرهاد مجیدی به او گفتم که نگران نشو و ان شالله که چک پرداخت می شود. همزمان به شرکت آریا برتر یک رسید دادیم. در انتهای ماه بهمن من دیگر سرپرست استقلال نبودم و اقای فتح الله زاده آمد و باشگاه قرار بود که چک را پاس کند اما پاس نشد.

وریا به من تهمت زد در حالی که من شفاف دارم می گویم. زمانی که سررسید چک بود، من سرپرست باشگاه نبودم و آقای فتح الله زاده و آقای منزوی به دفتر من آمدند و من گفتم شما بروید از وریا غفوری مهلت بگیرید تا ماه اردیبهشت و خرداد که حساب باشگاه پر شود، این همراه شد با مریضی من و فوت همسرم. 

آقای غفوری به من پیام داد و من گفتم که این تعهد باشگاه است و باشگاه باید پرداخت کند. من اگر می خواستم به او دروغ بگویم بدهی اش همینطوری می ماند. 

نظر شما