شناسهٔ خبر: 40452691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۶۸۳ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد

احسان‌پور از ثبت ۶۸۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۷۲ بیمار قرنطینه خانگی و ۱۵۶ نفر بستری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» عصر امروز (دوشنبه ۱۲ خرداد) در جمع خبرنگاران، به بیان آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان پرداخت و اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، در شبانه‌روز گذشته تعداد ۶۸۳ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از این تعداد، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۶ بیمار نیز بستری شدند افزود: با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان استان از ابتدا تاکنون به ۱۵ هزار و ۳۳۰ نفر رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۳ هزار و ۹۴۱ از بیماران بهبود یافته و یا مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

 

احسان‌پور با بیان اینکه متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۴ نفر از مبتلایان کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند عنوان کرد: با احتساب این آمار، تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۵۷۹ نفر افزایش یافت.

 

وی یاد آور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در تجمعات جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری مورد تاکید جدی است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

پایان پیام/72

نظر شما