شناسهٔ خبر: 40443797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اسنوکر، اولین رویداد ورزشی در انگلستان پس از کرونا

امیررضا امیری‌نژاد

از آخرین رویداد ورزشی که در انگلستان پخش زنده شد بیش از دو ماه می گذرد اما قرار است با برگزاری رقابتهای اسنوکر، پخش زنده مسابقات ورزشی به تلویزیون های انگلستان برگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پس از شیوع کرونا اکثر مسابقات ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شد. اسنوکر هم از این قاعده مستثنی نبود اما قرار است از امروز (دوشنبه) مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر برگزار شود که اولین رویداد ورزشی در جزیره پس از شیوع کرونا است. در این مسابقات ستاره هایی از جمله جاد ترامپ، رونی اُ سالیوان، مارک سلبی و نیل رابرتسن حضور دارند. قرار است این مسابقات پشت درهای بسته برگزار شود. همچنین بی بی سی اعلام کرده که این مسابقات از شبکه  ITV۴ به صورت رایگان پخش می شود.

بی بی سی اعلام کرده که اسنوکر اولین رشته ورزشی است که قرار است در تلویزیون های انگلستان پخش شود. مارک سلبی اسنوکر باز حرفه‌ای اهل انگلستان که در کارنامه اش سه قهرمانی مسابقات جهانی اسنوکر در سالهای  ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دیده می شود، به بی بی سی گفته که بوندسلیگای آلمان تنها ورزشی است که پخش مستقیم دارد اما هیچ رقابت دیگری در انگلستان به صورت تلویزیونی و زنده پخش نمی شود و قرار است اسنوکر اولین ورزشی باشد که در انگلستان به خانه های تماشاچیان برمی گردد. 

گزارشگر بازی های اسنوکر در شبکه ITV۴ در توییتر خود بعد از انجام تست کرونا ابراز خوشحالی کرده و گفته که موفق شده که مچ بند سبز را دریافت کند. او توضیح داده که این مچ بند نشان می دهد که آزمایش کرونایش منفی شده و می تواند در این مسابقات حضور داشته باشد.
لیگ قهرمانان اسنوکر از یکم تا ۱۱ ژوئن (۱۲ تا ۲۲ خرداد) پشت درب های بسته با قوانین سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار خواهد شد. همچنین بازیکنان هنگام ورود به محل برگزاری مسابقات باید در قرنطینه باشند و تا زمانی که جواب کرونای آنان اعلام نشود اجازه حضور کنار دیگر بازیکنان را ندارند. این مسابقات با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد. بازیکنان قبل از مسابقه باید از ضدعفونی کننده استفاده کرده و از  دست دادن خودداری کنند. همچنین پرسنل کمک های اولیه همیشه در محل حضور خواهند داشت.

تنها بازیکنی که به دلایل پزشکی در این مسابقات حضور پیدا نکرده آنتونی همیلتون نفر ۴۸ جهان است که از آسم شدید رنج می برد.
انتهای پیام

نظر شما