شناسهٔ خبر: 40438642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری آیین بزرگداشت امام راحل در مصلی اراک

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری آیین بزرگداشت امام خمینی (ره) در مصلی بیت المقدس اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن تشریح برنامه‌های ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در استان اظهار داشت: روز سه‌شنبه سیزدهم خردادماه در مصلی بیت‌المقدس اراک آیین بزرگداشتی با حضور طلاب، بسیجیان و مسئولان ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و شخصیت تاریخی امام خمینی(ره) و انقلاب تبیین و برنامه‌های متنوع دیگری نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: همزمان با چهاردهم خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، صد موتورسوار با تمثال امام (ره) و پرچم ایران از اراک به خمین اعزام و پس از گشت‌زنی در سطح شهر در آیین بزرگداشت امام خمینی (ره) که از ساعت ۹ تا ۱۱ در بیت قدیمی شهرستان خمین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، مشارکت و سپس به اراک بازمی‌گردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به دیگر برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز بیان داشت: با همکاری صداو سیما در فضای مجازی و رسانه استانی، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه، مسابقه‌ای در خصوص شخصیت امام (ره) و وصیت‌نامه ایشان، برگزار و به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی نیز در نظر گرفته می‌شود.

کریمی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های محلی همراه با صوت توسط پایگاه‌های بسیج طی دو روز در مناطق مختلف شهر و فضاسازی شهر توسط شهرداری با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط برای آیین عزاداری از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: طی شب‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه از طریق «ویدئو مپ» تصویر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) در ارتفاعات کوه گردو در ابعاد بسیار بزرگی به مدت چند ساعت، در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما