شناسهٔ خبر: 40432407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان نیازمند حمایت جدی مسؤولان است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسلماً ورود بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در مناطق محروم، نیازمند حمایت جدی مسؤولان و دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن موانع و مشکلات به منظور ایجاد زمینه و بستر برای راه‌اندازی این واحدها در مناطق مختلف استان است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی اظهار کرد: مسلماً ورود بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در مناطق محروم، نیازمند حمایت جدی مسؤولان و دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن موانع و مشکلات به منظور ایجاد زمینه و بستر برای راه‌اندازی این واحدها در مناطق مختلف استان است.

وی افزود: در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال و به منظور اطلاع از وضعیت واحدهای تولیدی، سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان به همراه رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان گرمی بازدیدی از کارخانه شیرآلات قهرمان برای بررسی مسائل و مشکلات آنها به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: این کارخانه از واحدهای تولیدی بزرگ در استان است که در منطقه‌ای محروم و کم‌برخوردار تاسیس شده است و مسلماً وجود این گونه کارخانه‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می‌شود.

عتباتی در بازدید از خطوط مختلف این کارخانه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، گفت: مشکلات مطروحه در این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مطرح می‌شود و تلاش خواهد شد تا مشکلات آن با همکاری و هماهنگی مسؤولان دستگاه‌های متولی در اسرع وقت برطرف شود تا زمینه استفاده بهینه از تمام ظرفیت این واحد تولیدی فراهم گردد.

-انتهای پیام/3463/617/

نظر شما