شناسهٔ خبر: 40426470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترامپ در قبال ایران حسن نیت ندارد

استاد علوم سیاسی دانشگاه کلورادو با تاکید بر اینکه ترامپ فاقد حسن نیت در قبال ایران است، دولت آمریکا را عامل اصلی گسترش شیوع کرونا در ایران دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، اسوِن اِستینمو، استاد علوم سیاسی دانشگاه کلورادو با خبرگزاری ایلنا گفتگویی انجام داده است که بخش‌هایی از آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

ترامپ تحریم‌ها علیه ایران را هرگز  لغو نمی‌کند؛ چراکه هرگز بر خلاف لفاظی‌هایش حسن نیتی در قبال ایران ندارد و معنی لطف و نیکی در مورد ایران را نمی‌داند.

من معتقدم دولت بد در آمریکا عامل اصلی شیوع مجدد کرونا در ایران است، آمریکا بدترین روش را برای برخورد با ایران انتخاب کرده است و اکنون در این شرایط بیماری همه‌گیر در واقع علیه مردم ایران عمل می‌کند نه دولت و حکومت آن.

تحریم‌ها یکی از عوامل گسترش مجدد ویروس کرونا در ایران است، تحریم هیچ توجیهی در این شرایط ندارد. اکنون سیاست در حال تاثیرگذاری بر سلامت مردم است و مردم ایران را قربانی می‌کند.

بعد از انتقال نفت توسط ایران به ونزوئلا احتمال  هر واکنشی از سوی آمریکا وجود دارد، البته غیر از درگیری و حمله نظامی. معتقدم که جنگ نظامی میان ایران و آمریکا اتفاقی کاملا بعید است.

انتهای پیام/

نظر شما