شناسهٔ خبر: 40405299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاچاقچیان دارو و لوازم بهداشتی در مشگین‌شهر دستگیر شدند

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ توزیع‌کننده داروی خارجی قاچاق در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار هوشنگ حسینی روز شنبه اظهارداشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه ۲ نفر قصد انتقال تعداد قابل‌توجهی دارو و اقلام بهداشتی قاچاق و غیرمجاز و تاریخ گذشته به مشگین‌شهر با استفاده از اتوبوس و در پوشش مسافر را دارند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و پس از هماهنگی قضایی موفق شدند در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان مسافرنما را در سه‌راهی "وراغول" غافلگیر و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح‌کرد: در این عملیات و در بازرسی از جعبه اتوبوس ۳۰ هزار و ۹۳۶ عدد انواع دارو ، ۱۰۵ بسته پوشاک بسته تاریخ گذشته، ۴۰ عدد شیر خشک ۴۰۰ گرمی و  ۶ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش نایلونی یکبار مصرف که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می‌شد، کشف شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه قاچاقچیان، دارو و لوزام بهداشتی را از مرکز کشور بارگیری کرده بودند ، گفت: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۴۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح‌کرد: قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

نظر شما