شناسهٔ خبر: 40387107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند

نماز جمعه نهم خردادماه در شهرستان‌های وضعیت سفید فارس از نظر شیوع کرونا اقامه شد و خطیبان و ائمه جمعه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم به بیان انتظارات خود و مطالبات مردم از نمایندگان پرداختند و بر لزوم زمینه سازی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،حجت الاسلام علیایی از آنان خواست که ضمن اتخاذ مواضع شفاف و انقلابی در مسائل و موضوعات مختلف در سطح کلان عزت و اقتدار ملی را حفظ و در مسائل داخلی با توجه به شعار سال گامی بسیار مهم در اشتغال زایی و جهش تولید بردارند.

وی ضمن تبریک به نماینده جدید این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از وی خواست که با حفظ روحیه جهادی و انقلابی با تشکیل کار گروه مناسب متشکل از نخبگان شهرستان گامی بلند در حل معضلات و مشکلات مردم خرامه مخصوصا در بحث رفع محرومیت و اشتغال زایی بردارند.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه رستم در خطبه های نماز جمعه ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم با اقدامات شایسته در جهت خدمت به مردم و کشور گام بردارد.

بر اساس آخرین اعلام‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا پنج شهرستان و توابع آن‌ها شامل شهرهای استهبان، رونیز، کازرون، جره و بالاده، کنارتخته، خشت، مرودشت، سیدان، کامفیروز، خانیمن، بیرم،ارد، بنارویه، جویم و گراش در وضعیت سفید قرار گرفتند و نماز جمعه در این شهرها برگزار شد.

پیش از این ، شهرستان‌های آباده، اوز، ارسنجان، اقلید، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، خرامه، خرم‌بید، خفر، داراب، رستم، زرقان، زرین‌دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فیروزآباد، قیروکارزین، کوار، کوه‌چنار، لامرد، ممسنی، مُهر و نی‌ریز در وضعیت سفید قرار گرفته بودند و نماز جمعه در شهرهای این شهرستان‌ها اقامه شده بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما