شناسهٔ خبر: 40385720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کمیته امداد شاهرود:

بیش از یک میلیارد ریال زکات فطره در شاهرود پرداخت شد

محمد بلوچی گفت: یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۲۱۴ هزار ریال فطریه و کفارات مردم شاهرود به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: از این میزان ۷۵۲ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال فطریه عام و ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فطریه سهم سادات و ۲۸۲ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال نیز کفارات عمد و غیرعمد بوده است.

او تصریح کرد: این درگاه‌ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از شهروندانی که هنوز موفق به پرداخت زکات فطره نشده اند.

بلوچی با اشاره به اینکه تعداد ۳۳ صندوق ثابت و سیار فطریه‌های شهروندان را جمع آوری کردند، اظهار داشت: تعداد ۳۳ مراکز و واحد‌های نیکوکاری هم در جمع آوری زکات فطره با این اداره همکاری داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با بیان اینکه کد دستوری #۵*۰*۰۲۳۲*۸۸۷۷* برای جمع آوری زکات فطره بر اساس فطریه عام، سادات و کفاره روزه نیز مشخص شده، افزود: پرداخت آنلاین از طریق سامانه‌های کارت به کارت "فطریه عام" شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۷۰۱، "فطریه سادات" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۲۹۷۷، " کفاره غیر عمد" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۱۲۴۲ و هچنین برای"کفاره عمد "شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۹۵۱۸ در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام / ر

نظر شما