شناسهٔ خبر: 40383188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن

متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کرده اند، از ۱۳ خرداد می‌توانند نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: این دسته از متقاضیان از ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت tem.mrud.ir اطلاعات ثبت نام خود را تکمیل کنند.

او افزود: متقاضیان تایید شده‌ی مرحله اول ثبت نام در این طرح که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند، بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

داعی گفت: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود که متقاضیان باید تنها بر طبق زمان اعلام شده به سامانه مراجعه و مدارک را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۲ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در انتظار مقاوم سازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: همه متقاضیان نام نویسی شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم تنها کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند نیز، می‌توانند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از ۱۳ خرداد به سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

او گفت: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم، زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما