شناسهٔ خبر: 40374419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کردستان:

چهره های نام آور کردستان باید در سطح کشور و بین الملل معرفی شوند

دلنیا گوهری‌نژاد

استاندار کردستان گفت: چهره های نام آور و تاثیرگذار کردستان باید از طریق آثار فاخر رسانه ملی در سطح کشور و بین الملل معرفی شوند.

صاحب‌خبر -

بهمن مرادنیا شامگاه امروز در آئین آغاز رسمی تولید سریال فاخر سنجرخان قهرمان نام آور ملی کردستانی در محل خانه کرد سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز همانطور که به مردم شریف کردستان وعده داده بودیم مراحل ساخت سریال فاخر و تاریخی سنجرخان قهرمان ملی و نام آور کردستانی با همت عوامل و دستاندارکاران وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه عزیزانی که در ساخت این سریال مشارکت دارند در حداقل زمان ممکن شاهد اتمام مراحل ساخت این سریال باشیم و سریالی فاخر و ارزشمند و در خور شأن و منزلت این قهرمانی ملی را در سال آینده از طریق شبکه ملی به ملت ایران تقدیم کنیم.

مرادنیا ادامه داد: قهرمانانی نظیر سنجرخان و دیگر نامآوران ایران و کردستان باید در قالب سریال و برنامه‌های سینمایی و تولیدات رسانه ملی به مردم معرفی شوند تا مردم با رشادت‌ها و تاثیرات آن‌ها در تاریخ این مرز و بوم بیشتر آشنا شوند.

وی تاکید کرد: کلیه هزینه‌های مورد نیاز برای این پروژه پیش‌بینی شده و از این نظر هیچگونه مشکلی نداریم و امیدواریم این سریال با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن تولید و به مخاطبان عرضه شود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این سریال ما مصمم به تولید دو سریال دیگر از مفاخر کردستان هستیم و اعلام می‌کنم که برای معرفی چهره‌های ملی تاثیرگذار کردستان به طور همه جانبه حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: متاسفانه بنا به دلایل مختلف تاکنون چهره‌های فاخر کردستان بطور مناسبی در سطح کشور و بین الملل معرفی و شناسانده نشده‌اند که باید مسئولان متولی فرهنگ استان بعنوان وظیفه خود در جهت تحقق این امر و معرفی مفاخر کردستان در عرصه کشور و بین الملل تلاش خود را مضاعف کنند.

انتهای پیام

نظر شما