شناسهٔ خبر: 40372747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره‌برداری از یک طرح آسفالت‌ریزی در عجب‌شیر

طرح آسفالت‌ریزی مسیر روستای گل‌تپه به جاده ورینجق بطول یک کیلومتر و با اعتبار ۵میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عادل اصغرپور  فرماندار عجب‌شیر در آیین افتتاح این طرح گفت: از ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان سه درصد آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود است.

او  با اشاره به احداث هفت کیلومتر راه روستایی در چهاربرود ادامه داد: این طرح با وجود مشکلات مالی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی راه این روستا تمام شده است.

او با تاکید بر اینکه شهرستان عجب شیر از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری برخوردار است، یادآوری کرد: برای احیاء این ظرفیت‌ها باید توجه جدی به زیرساخت‌های شهرستان انجام گیرد.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه راه‌های روستایی، زیر ساخت توسعه اقتصادی و گردشگری است، افزود: وجود زیر ساخت‌های توسعه‌ای یکی از ملزومات پیشرفت هر منطقه است و در این میان راه‌ها به عنوان شریان ارتباطی مهم برای دسترسی مناطق از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردارند.

او اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری و زیرساخت‌های توسعه‌ای در روستاه‌ها شهرستان عجب شیر توجه ویژه‌ای شده است.



انتهای پیام/

نظر شما